DUYURU 2021/159
İŞKOLLARI YÖNETMELİĞİNDE “ÇAĞRI MERKEZİ FAALİYETLERİNE” İLİŞKİN DEĞİŞİKLİK
1 Eylül 2021 tarihli Resmi Gazete yayınlanan değişiklikle İşkolları Yönetmeliği’nde düzenleme yapılarak bazı çağrı merkezlerinin ticaret, büro işkolunda olması yerine tüm çağrı merkezi faaliyetlerinin iletişim işkoluna alınması sağlanmıştır.
Buna göre, İşkolları Yönetmeliğinin EK-l’inde yer alan 07 numaralı İletişim işkolu tablosunda kodsuz olarak bulunan “İletişim işkolunda faaliyet gösteren çağrı merkezleri” satırı yürürlükten kaldırılmış, aynı işkolu tablosuna 82.20 kod numaralı “Çağrı merkezlerinin faaliyetleri” satırı eklenmiştir.
Yine bütünlük sağlaması adına, EK-1’inde yer alan 10 numaralı Ticaret, Büro, Eğitim ve Güzel Sanatlar işkolu tablosunda bulunan 82.20 kod numaralı satırı yürürlükten kaldırılmıştır.
Buna göre 01.09.2021 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, 82.20 koduyla “Çağrı merkezlerinin faaliyetleri”, “07-İLETİŞİM” işkolu sınıflamasında yer alacaktır.
(Bu yazının tamamını okumak ve Yayınlarımız’a abone olmak için tıklayınız.)